KARNI KAKAOLU KURABİYE ve YABANCI...

10 Ağustos 2009 Pazartesi


Aslında hepimizi kimi zaman yabancıyız. Ama bu kitap adı gibi yabancı değil. Okumaya başladığınız andan itibaren içinizde en sevdiğiniz müzikler çalmaya başlıyor an geliyor silahı çekiyor müziğin ritmi tavan yapıyor. Herşeye boşvermiş biri annesinin ölümüne kumsaldaki insanlara idama gidişine herşeye uzaktan yabancı.
"Gazeteciler dolmakalemlerini ellerinde tutuyorlardı. Hepsinde aynı kayıtsız, biraz da alaycı bir hal vardı. Ancak bu arada, içlerinden en genci dolmakalemini önüne koymuş, gözlerini bana dikmişti. Üzerinde gri bir elbise, boynunda mavi boyunbağı vardı. Hafif çarpık yüzünde, beni iyiden iyiye süzen, ne ifade ettiği kestirilemeyen parıl parıl iki gözden başka bir şey görmüyordum. Sanki gözlerimi kendime çevirmişim gibi tuhaf bir duyguya kapıldım..."

Bana hiç yabancı olmayan kurabiyem....

Malzemeler:
1 yumurta
250 gr. margarin / tereyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı mısır nişastası
1 paket kabartma tozu
4 su bardağı un
1 yemek kaşığı kakao

Tüm malzemeyi pürüsüzsüz yoğurun. Hamurun 1/4 kısmını ayırıp kakao ile karıştırın. Oval şekil verilmiş beyaz kurabiyelerin karınlarına kakaolu hamurdan cubuklar yapıştırın. 180 derece fırında üzeri azcık kızaran kadar pişirin. Çayın kahvenin yanında çıtır kıtır lezzet istiyorsanız Afiyet Olsun....

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011