SLOT MAKİNASI PASTASI

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Galiba bu durumda dönmüş oluyorum.
Aslında tam olarak yani kendi şartlarım dahilinde değil henüz malesef. Destek ekipler vasıtasıyla çok aşamalı bir fotoğraf aktarım sürecinden geçerek birkaç kareyi aktarabildim.
Umarım bir çözüm bulurum, aksi taktirde pek dolambaçlı bir süreç olacak bundan sonra benim için fotoğraf aktarımı. (Şirket bilgisayarı kullanmanın dezavantajı diyelim)
Her neyse ne zaman yaptığımı bile unuttuğum bir pasta ile başlamak istedim.
Slot makinası, yani kollu kumar makinası Sinem'in kayınvalidesi için tasarladığı bir doğumgünü süpriziydi. Kıbrıs'ta bu makinalarla birkaç sefer oynamış, çok eğlenmiş :)
Fazlası zarar ama esprili olması adına bu pastayı beğendik.
Sinem özellikle belirtti.. "Öyle bir yap ki, kazanmış olsun" :)


Olur ! dedim ve yan yana üç elmayı denk getirdim... Aaa bir baktım paralar paralar :)
Bol Şans :)
Bu arada bir önceki yazıma yorum bırakan herkese buradan kocaman teşekkürler gönderiyorum.
Beni bırakmayacağınızı bilmek bile beni o kadar mutlu etti ki anlatamam.
SIRADA ....
Pastadan sonra 19 kişilik misafir grubuma hazırlıklarım ve açık büfem gelecek.


Afiyetle,

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011