KİRAZ DAMLALI PASTA

10 Ağustos 2009 Pazartesi

Bir insan kaç gün kutlar 30 yaşını bilemiyorum ama ben hala kutluyorum ne bitmezmiş. Bayram dolayısı ile tüm aile bir araya geldik. Ilgazda yağan karı duyunca kendimizi karların arasına attık. Kar yağarken pencere kenarı şömine başı ve ben doğum günü çocuğu. Gece sıcak şarap sucuk ekmek dağ yürüyüşü ve ben doğum günü çocuğu. Ordan Amasraya geçtim inanılmaz güzel bir deniz ve hava beni karşıladı. Bu ay da böyle hava ancak ve ancak doğum günü çocuklarına hasmış. Amanda doğum günü çocuğuyum işte mütevazılık üst safada. İnanılmaz keyifli günlerdi gün batımı gün doğuşu deniz... Mehtapta deniz turu fasıl balık rakı ve tabi ki ben doğum günü çocuğu. Ankaraya döndüğümde kutlamalar hala devam ediyor. Akşam sevgili ablamın isteği ile Issız Adama gittim gene şaka gibi ama işte biraz daha güldüm iyi geldi. Pazartesi iş yerimde kutlamalara devam.....
Yazdan kalma dememe gerek yok ama işte kalmış iyi ki var bu arşiv....
Malzemeler:
1 paket krem şanti
1 su bardağı süt
1 paket çifte kavrulmuş petibör bisküvi
1 paket sütlü çikolata
Kiraz

Krem şantiyi 1 su bardağı süt ile hazırlayın içine bisküvileri ekleyip karıştırın. Baton kek kalıbının içine streç film ile kaplayıp, üzerine karışımı dökün. Derin dondurucuda 2 saat bekletin. Ters çevirip çıkarın. Üzerine eritilmiş çikolata dökün ve kirazlarla süsleyin. Derin dondurucuda muhafaza edin servisten 15 dakika önce oda sıcaklığına almanız yeterli.
Afiyet Olsun.....

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder

Yemek Tarifleri Copyright © 2011